mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg under januari 2010

Av Amanda A. Björk - 18 januari 2010 19:07

Man är inte ensam här på jorden, och det
går inte att ha allt på botten hela tiden.
Det finns väldigt mycket som jag skulle
vilja ändra på här i livet.
Men det går ju tyvärr inte att spola tillbaka tiden.
Och vad har man att säga till om
när man bara är ett litet liv som inte
gör allt för mycket väsen?
Det enda som finns är att bita ihop
och inte gå och lägga sig
någonstans för att tro att det kommer att bli bättre.
Någon gång måste man ta tag i hur man känner
och hur man tycker.
Det har jag gjort, men det blev
fan inte bättre för det.
Värdelös eller icke värdelös.


Av Amanda A. Björk - 17 januari 2010 22:09

Sitter och kollar på Johan Falk, det är så jävla bra! :D

Idag har det typ inte hänt någonting,

har pluggat engelska och spelat sims 3 :D

Har även kollat på skitsnygga kläder och skor på rean

som är på Nelly.com, vissa saker är väldigt billiga :)

Får se om jag beställer något därifrån i veckan :)


Imorgon åker min klass till Idrottsgalan, hoppas att

det går bra för dom! :)

Jag tackade ju nej till att följa med,

min rygg skulle verkligen inte ha orkat, alltså :/

Ahjusja, nu i veckan får jag reda på mina

röntgensvar, äntligen!

På ett sätt hoppas jag verkligen att

det är något allvarligt fel på svanskotan,

eftersom att jag har haft ont i tre år nu..

Men endå så är jag jävligt rädd för att

det ska vara någonting.. ;s


Så imorgon blir det lektioner för min del,

och fem andra i klassen som inte heller

följde med till Idrottsgalan ;b


Jag behöver fortfarande hjälp med

en födelsedagspresent till Dennis!

HJÄLP MIG!


Jaja, nu ska jag göra mig iordning

och krypa er i sängen brevid min älskling :)

Vi hörs imorgon :)

love!

Av Amanda A. Björk - 17 januari 2010 12:01

Usch vilken natt jag har haft ;/

Har drömt 3 mardrömmar och vaknat med panik..

En dröm var att jag bet av alla mina fina naglar, HAHAHA,

pinsamt, men sant x) jag tjöt som en jude xD

Och en var att jag var på liseberg och åkte karuseller & grejer,

när jag åkte slänggungan(?) så gungade jag jättesnett och

sjöng Erik Grönwalls Higher, HAHAH, det var inte kul :(

jag är livrädd för karuseller :$

och den sista mardrömmen var att jag blev påkörd av en

lastbil utanför Hallsberg ;O



Idag ska jag försöka leta på min näringslärabok,

vet fasen inte vart jag har den ;S

Ska plugga näring ifall att jag hittar den..

Sen händer det väl inte så mycket mer ;b


Uppdaterar mer sen :)

love!

Av Amanda A. Björk - 16 januari 2010 21:27

Hej igen :)

Har precis kollat klart på Robinson, jag älskart! :D haha!

När jag var liten hatade jag det mest av alla teveprogram,

men nu får jag absolut inte missa en minut, hihi ^

Mosade i mig feting mycket popcorn också,

så nu är jag proppmätt, haha x)

Jag tycker att Sanna ska vinna Robinson, hon heter så va?! ;b

Vem tycker Ni ska vinna?! :)



Jaha, och vad blir det nu då?

Tycker att jag hör grabbarna prata om en Beckfilm,

och det vore ju inga fel :D

Måste ju försöka hålla Dennis vaken till två halv tre inatt, puh!

Det är ingen lätt match vill jag lova, speciellt inte om han

är dötrött, haha!


Jaja, nu ska jag ta en cigg och sedan mysa ner mig i soffan

brevid min älskling :) <3

Vi hörs imorn :)

love!

Av Amanda A. Björk - 16 januari 2010 18:30

Här är gårdagens shopping,

inget speciellt men alltid kul med lite nytt

att hänga i garderoben :)


Trosor, Ginatricot


Leggins, BikBok

 

Nagellack, Cubus

 

Får se vad det blir mer för kul nästa vecka (:

..och om jag har pengar till ännu mera shopping..?!



Jaha, ikväll blir det inget speciellt,

lite god mat & tevetittande :)

Jag orkar nästan inte göra något på helgerna

när det är skola på veckorna ;/ lite tråkigt, faktiskt..




Hörs sääkert sen igen, haha :)

love!

__

Av Amanda A. Björk - 16 januari 2010 13:52

Hejsan (:

Tänkte berätta lite om hur det var igår och sådär..

Var ju på gammelfarmors begravning igår,

usch vad jobbigt det var :/

Det tog ungefär 20min innan jag ens kunde kolla på kistan..

och när jag, farmor, farfar, Mathias och Katharina skulle gå

fram och lägga våra rosor på kistan så trodde jag att jag

skulle svimma, det var så himla jobbigt :(

Sov gott, farmor!



Efter begravningen drog jag till Örebro med Carro :)

Hittade 3par trosor, ett par leggins och två nagellack,

allt gick på mindre än 500:-, så det var ju ganska billigt tycker jag :)

Nästa fredag ska vi åka in igen, får se om jag hittar något mer

kul då :)

När jag kom hem till Askersund så åkte jag och

Dennis hem till mig, väldigt mysigt :) <3

Blev hemmalagad pizza, såååå gott :D



Jaha, och vad händer idag då? ;b

Ska iallafall fixa naglarna nu snart,

men det tar ju inte hela dagen liksom :P

Och i natt ska Dennis vara chaffis,

får se om jag följer med ;b


Skriver lite mer sen tror jag :)

love!

Av Amanda A. Björk - 14 januari 2010 21:05

Imorgon ska jag på min gammelfarmors begravning,

det känns väldigt läskigt :(

Men hujeda mig vad hon kämpade länge,

102år blev hon.

Vila i Frid, Farmor Margit   





Efter begravningen ska jag åka till Örebro och shoppa med Carrut :)

Det blir asnice, skönt att tänka på annat.

Sen efter det ska jag och Dennis åka hem till min familj

och sova där i en natt, mysigt :) <3

 




Har antagligen inte tillgång till någon dator hemma,

så vi hörs på lördag!

love!

Av Amanda A. Björk - 14 januari 2010 18:08

Hejsan (:

Sitter här i pyjamasbyxor och har det asnajs :)

Mötet idag gick.. inte bra ;o

Det är för mycket på handel att plugga in

på bara ett år, så det sket sig ju totalt >.<

Så nu blir det att bita ihop som fan och fortsätta på HR.

3 terminer kvar, YEEEY! 30000år känns det som ;s

Idag har det varit en jobbig dag..

Har fått vetat mycket som jag inte visste,

och jag har fått några "slut-på-kursen-betyg",

fast inget IG, det är ju bra iallafall :)




 

Jag måste bara säga att jag har världens bästa Dennis,

jag var hur depp som helst förut när jag kom hem,

och det såg du, men du fick mig att må bra på en gång.

Tack för att du står vid min sida, hjärtat!

och för att du förstår mig. Ingen Amanda Utan Dennis!

Jag ångrar inte en sekund att vi bara lät det gå förbi.

JAG ÄLSKAR DIG, DENNIS!

 






DAGENS OUTFIT

 


 


 


 Jaa, min mobilkamera är ju absolut Inte den bästa,

men den får duga tills jag köper en digitalkamera :)


Jag bloggar antagligen lite till sen (:

cYa!


_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards