mandiy. Amanda - i text & bilder

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

.

Av Amanda A. Björk - 15 maj 2010 13:39

Godmorgon!

Vaknade för en timme sen och har hunnit

käkat frukost, gjort iordning på rummet

och gjort klart den sista tårtan :)


Dennis åkte vid tio imorse, tror jag det var ;b

Han spelar in hela dagen idag sen kommer han

hem vid fyra ungefär :)


Jag har sån beslutsångest om vad jag ska ha på

mig ikväll, ååh! :( Hatar beslutsångest!


Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen :)

Hörs sen! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda A. Björk - 18 juli 2010 17:44


Har skaffat mig en ny blogg på blogg.se. Fortsätt följa mig här -> http://mandiy.blogg.se/         ...

.

Av Amanda A. Björk - 20 maj 2010 19:23

Ska inte blogga så mycket nu, det åskar ute.Måste bara säga att jag hatar Dryga människor!Jag tänker fan inte lägga ner någon tid på er, kan jag säga. fyfasen!Nu kom det en hög åsksmäll, herrå! :OBloggar sen eller imorgon :D ...

.

Av Amanda A. Björk - 19 maj 2010 19:51


Nu har jag duschat, rakat benen och smörjt in mig. Så nu doftar jag hallon, mums! haha :D   Ska fortsätta plugga nu :) Måste bara säga att det är så jävla underbart att ha en lärare som förstår en. Tack!   Nä, nu ska jag göra nytta. V...

.

Av Amanda A. Björk - 19 maj 2010 18:06

Jag vill ta ur min tungpiercing, men den kostade 400:- , så jag vill ju inte bara slänga iväg den liksom, det ligger ju 400:- på min tunga, haha! Så jag ska försöka "sälja" den, hahahahaha! 200:- och jag tar ur den! ..mamma? dennis? sis? (a) ...

.

Av Amanda A. Björk - 19 maj 2010 14:45


Heej :)Provet idag gick väl som jag anade att det skulle gå,fast det gick faktiskt snäppet bättre endå, haha ;bSka tillbaka om två veckor och göra andra hälften :)Nu ska jag börja med allting annat som jag måste plugga på -.-Fast Samhäll ger jag inte...

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards