mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Amanda A. Björk - 24 januari 2010 18:44

Hej igen :)

Nu sitter jag hemma hos Dennis,

vi åkte hit vid halv 5 ungefär :)


Förut kom farmor, farfar, Mathias, Katharina och Simon

hem till oss och grattade Stefan :) det var trevligt.


Och just nu sitter jag här och fryser ihjäl,

så jäkla kallt är det ;O

Funderar på att ta en varm och skön dusch :)

Imorgon är det skola och jag har

världens ångest! Skulle lätt kunna

skolka en hel vecka, men det vill

jag inte göra..

Så imorgon blir det skola, Amanda! ;D


Nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva ;b

Vi hörs imorgon :D

love!

Av Amanda A. Björk - 24 januari 2010 10:59

Jag glömde bort att blogga igår kväll,

kan vara för att jag hade så jäkla

mycket att göra, kändes det som ;b


Jag bakade klart tårtan iallafall,

sen tyckte jag att jag var värd

en varm och skön dusch, och efter det

ett långt och härligt fotbad :)

Då blev jag som en ny människa, haha ;)


Dennis kom runt halv 8 ungefär,

vi gjorde nästan ingenting igår,

bara hade det mysigt, kollade på

robinson och åt chips :)

Det duger bra för mig

på en lördagkväll :)




Nu ska jag gå och äta frukost,

Vi hörs sen!

love!

Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards