mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Amanda A. Björk - 12 januari 2010 18:05

Jaha, första skoldagen avklarad, började 12.00 & slutade 14.20 :)

Fast dom timmarna räckte för att jag skulle bli skoltrött ;/

Men jag fick lite frågetecken uträtade iaf..

Gick till skolsköterskan och frågade om röntgensvaren hade kommit,

för det är ju faktiskt över 6 veckor sedan jag röntgade ryggen..

Japps, dom hade kommit.. Till fel ställe!! :O

Sällan jävla USÖ skickar mina papper fel ;O

EEG:t som jag gjorde augusti -08 fick jag reda på

för ungefär 8 månader sen, för att dom hade skickat papprena fel.

Jaja, det är sånt som händer, tydligen ;s ;b

Sen så pratade vi om Handelsprogrammet som jag förhoppningsvis ska

hoppa över till i höst :D Så nu i vår ska jag plugga Hotell&Restaurangämnen och Handelsämnen, men det ska nog gå bra :)

Ska på möte om det på torsdag, så nu håller jag stenhårt i tummarna

att det här ska funka som jag vill, haha :D

Jag tackade även Nej till att följa med och servera på Idrottsgalan,

än så länge har jag inte ångrat mig :)

Ser ljust på livet just nu, men det kan ju ändras snabbt ;O

Hoppas verkligen att Ida hänger på till Handel nu :D

Är det någon som har sökt till handelsprogrammet i hallsberg till hösten? :)



Jahanehe, nu ska jag gå ut och ta en ciggeluring sedan

får vi se vad kvällen har att erbjuda, hoppas en varm & skön säng

och något bra på teve :)



love!

 

Lillasyster  

Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards