mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 9 januari 2010

.

Av Amanda A. Björk - 9 januari 2010 19:20

Fyfasen va kallt det är ute ;O
Har varit ute och kollat när Dennis & Lukas har åkt snowboard,

men jag höll på att frysa ihjäl, så jag traskade in igen :)


Så nu sitter jag här med min nya mysiga stickade tröja som jag

köpte igår på rean, skulle ha kostat 500:-, men på rean

kostade den bara 150:- tror jag att det var, ett riktigt kap :D

Köpte även en stickad kofta 700:- , med rean: 350:-, oxå ett kap :)

Var på Marieberg igår föresten, fast det kanske ni redan har fattat x)

Jag, Dennis, Emil & Sandra var även på bio, premiär av Instängd 2.

En sån film är nog bättre om man ser på den hemma,

på bion satt alla jobbiga tjejer och skrek som fasen för minsta lilla,

det var jävligt jobbigt, man tappade liksom känslan i filmen ;/ ;b

 




Klickade hem dom där legginsen förut föresten :D

Så nu får jag gå otåligt och vänta på att dom ska komma ;/

Hittade skitsnygga skor också, men jag har fan inte råd :(

..synd att man inte är rik :)

skopunkten.se

 


Jahanehe, nu ska jag mysa ner

mig i soffan & fixa naglarna framför robinsson :)

seeyoulater (;

Av Amanda A. Björk - 9 januari 2010 13:08

Hejsan (:

Det här är min femte blogg nu, haha ;b

Jag har inte trivts med dom andra, så vi får se hur det här går :)


Jag kommer att blogga mycket om min vardag,

mina tankar och kanske några tips då & då ;)

Jag är faktiskt väldigt dålig på att uppdatera,

men mitt nyårslöfte var att skaffa en blogg som

jag trivs med och även uppdatera nästintill varje dag,

så nu får vi hoppas på det bästa :)

Ska försöka att skriva en "dagens vill ha"

varje gång jag bloggar, bara för skojs skull ;b


Hoppas att ni kommer att följa mig och mitt liv nu (;


Dagens vill ha: Digitalkamera
& dom här legginsen:
- ska försöka klicka hem dom ikväll :)

ginatricot.com




Slänger säkert in ett inlägg ikväll :)
cYa!

Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards