mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Amanda A. Björk - 13 januari 2010 20:53

Jag är så himla sugen på att shoppa!

Har kollat runt lite på olika sidor,

det finns ju hur mycket snyggt som helst :)



Här är några plagg från ginatricot.com



Jag var ju väldigt osäker på om jag skulle kunna "driva" & uppdatera

den här bloggen, och jag själv tycker att det går ju skapligt faktiskt ;b

Sen så var det ju det här med att ha med "Dagens vill ha", det har

ju absolut inte gått så bra ;b

Jag har sett att det är ganska många som har en "Dagens outfit" på

sin blogg, så jag funderar på om jag också ska börja med det (:

Men då får jag köra med mobilkameran tills jag får tag i

en digitalkamera :)

Börjar kanske till och med imorgon med en "Dagens outfit"

bara för skojs skull, haha! :)



jag saknar min familj hemma i Hammar,

så en STOR PUSS till dom!


love!

-

Av Amanda A. Björk - 13 januari 2010 18:22

Hellu :)

Har inte så mycket att blogga om idag,

var hemma från skolan, och det behövdes verkligen.

Jag är så jävla skoltrött ;/ Men imorn måste jag iväg,

och då är det heldag som gäller, fyfasen..

Har möte imorn 12.30 om handelsprogrammet,

hoppas verkligen att det kommer att fixa sig!


På fredag är jag ledig från skolan för då ska jag

på min gammelfarmors begravning :(

Ett Stort Hjärta Till Margit!

Ta hand om Pappa <3



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen krypa ner i sängen.

Hörs imorn!

love!


Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards