mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Amanda A. Björk - 18 januari 2010 20:59

Idag har halva dagen varit bra & andra halvan åt helvete.

Men nu mår jag lite bättre, bara det att min

hjärna går på högvarv ;/

Imorgon blir det en kortis dag i skolan,

börjar tidigt och slutar runt tolv :)

Och imorse fick jag 40min sovmorgon

för att Dennis och jag tog bilen till skolan,

puss på att han är så jävla bäst! <3

Och imorgon blir det 40min sovmorgon också :)

Bilen då med :)


DAGENS OUTFIT

Tagen med dålig kamera

Jeansleggins - BikBok

Stickad myströja - Ginatricot



DAGENS INKÖP

Blankaleggins - Lindex 149:-

Nagelbandsolja - Lindex 39:-



Jäkla Carro lockade mig med att åka in till stan imorgon,

men jäkla jag har inte råd att shoppa 24/7, haha ;/


Nu ska jag plugga litegrann,

sedan blir det mys och film med älskling <3

Vi hörs imorgon!

love!



En PUSS till lillsyrran också :)

ÄLSKAR DIG!

Av Amanda A. Björk - 18 januari 2010 19:07

Man är inte ensam här på jorden, och det
går inte att ha allt på botten hela tiden.
Det finns väldigt mycket som jag skulle
vilja ändra på här i livet.
Men det går ju tyvärr inte att spola tillbaka tiden.
Och vad har man att säga till om
när man bara är ett litet liv som inte
gör allt för mycket väsen?
Det enda som finns är att bita ihop
och inte gå och lägga sig
någonstans för att tro att det kommer att bli bättre.
Någon gång måste man ta tag i hur man känner
och hur man tycker.
Det har jag gjort, men det blev
fan inte bättre för det.
Värdelös eller icke värdelös.


Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards