mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg under januari 2010

Av Amanda A. Björk - 23 januari 2010 12:02

Håller på att göra mig iordning,

ska snart åka in till Askersund

med mamma, Thilla och Sofie :)

Hoppas att jag hittar något snyggt

till mig själv, haha ;b


Nä, nu ska jag klä på mig :)

Hörs sen!

Av Amanda A. Björk - 22 januari 2010 22:59

Hej igen (:

Nu mår jag mycket bättre och känner att

självförtroendet börjar ligga på plussidan istället för minus :)

Men det kan ju ändras snabbt, haha ;b


Åkte hem till mig förut, sover här inatt utan min bby ;/

Han har bandkväll och jag passar nog inte in där så bra, haha ;D

Men det är mysigt att vara hemma :) Eftersom att jag

är nästan aldrig hemma.. :( <3


Jag är så jäkla trött alltså..

Somnade runt fyratiden imorse och gick upp 06.55

inte många timmars sömn där inte..

Helst måste jag sova 10-12 timmar i streck för att

bli pigg på dagen.. Men jag går ju upp 05.30

när jag börjar tidigt i skolan, och jag kan ju

inte gå och lägga mig 17.30 liksom, HAHA :P

Så min "måste-ha-sömn" tar jag på helgerna, asgött! :D

Fast kanske inte den hära helgen..

För imorn ska jag och mammsing åka till Askersund

vid 11 ungefär, och kolla runt lite, mysigt! :)

Sen ska vi hem och baka :)

Och på Söndag fyller Stefan och Linda :)


Nä, nu håller jag verkligen på att somna, haha :)

Vi hörs imorn :)

love!

Jag älskar dig, Dennis <3

Av Amanda A. Björk - 22 januari 2010 13:26

Jag bloggade aldrig igår, hade verkligen inte tid.
Dennis fyllde år och det var fullt med folk här :)

Men det blir ett inlägg idag då.

Efter ungefär en timmes enbart tänkande

så kom jag på att min hjärna funkar ju faktiskt..



o Idag mår jag inte bra,

jag kanske kommer få lära mig
leva med min fuckade svanskota
för att förskjutningen jag har i ryggen
är kanske för liten för att det ska bli
en operation, KUL!!!!!!! :'@
Och då kan det finnas en risk att
jag blir förlamad i benet/benen


o Jag försover mig till skolan varenda
helvetes jävla dag! BRA! :@

o  Jag erkänner.

Jag är jävligt klumpig och säger saker som jag
egentligen inte menar, och det har förstört så jävla mycket!
Jag kanske har förstört allting som vi har byggt upp
tillsammans, BRA AMANDA, BRA! :@
Jag är så jääävla arg på mig själv alltså!

o Jag lyckas alltid bli övertalad om
en jävla massa skit istället för att vi
ska göra som vi sagt, men nej.
Då blir vi arga och slår ihjäl varandra.
Fyfan mitt humör är Inte att leka med just nu, säger jag bara.

o Jag vet att det är några som följer min blogg,
och läser ni det här, så snälla fråga inget. Tack!


Av Amanda A. Björk - 20 januari 2010 20:53

Fyfan för idag! :(

Jag har så jävla ont i ryggen så hela jag skakar..

Det gör ont när jag sitter, står still och när jag går.

Ligga ner går faktiskt bra än så länge.

Så nu får vi se hur mycket sömn jag får inatt..

Och om jag kan röra på mig imornbitti.


Tänkte att jag skulle plugga idag,

men det gick ju fan inte att koncentrera sig

bara för rygghelvetet! :@


Jaja, det positiva är iallafall att Andra Avenyn

började idag, jag älskart! :D


Nä, nu ska jag försöka sova.

Vi hörs imorn.

love!

Av Amanda A. Björk - 20 januari 2010 11:05

Hejsan :)

Idag är jag ledig, jätteskönt :)

Fast det blev inte så lång sovmorgon,

gick upp med Dennis klockan nio,

låg och kollade på teve och åt frukost tillsammans,

mysigt som tusan :)

Sen åkte han till skolan vid tio ;/

Så nu har jag precis varit ut och gått med vovven :)

Jäklar att det är halt ute, Chessie drog omkull mig, haha ;b

Och snöar som fasen gör det oxå :)


Idag ska jag städa, för att Dennis fyller år imorgon :)

Sen ska jag plugga näringslära, har prov imorgon,

men det är inte alls svårt :)


Nähe, nu ska jag börja med städningen :)

Vi hörs senare :)

___

Av Amanda A. Björk - 19 januari 2010 19:39

Hej igen :)
Sådär, nu har jag pluggat näringslära
och jag och Dennis har lagat mat.
Det blev makaroner och vegfärssås, asgött :D

Imorgon är jag ledig,

så då blir det en lång och skön sovmorgon! :D


Nu ska jag måla naglarna och sedan blir det
mys framför teven :)


Har inte så mycket mer att skriva ;b
Vi hörs imorn.
love!

Av Amanda A. Björk - 19 januari 2010 14:30

Hejsan (:

Idag trodde både jag och Carro att vi skulle till skolan,

börja kl. 07.50 och sluta 12.00, men icke.

När vi kom till skolan så sa Marie att

vi inte hade lektioner idag ;s

Fan va sur jag blev! ;/

Så vi satt kvar i skolan till 10.30,

då Dennis slutade :)

Så jag åkte med honom hem :)


Sitter just nu och har nagelbandsolja på

mina fingrar, åh jisses att det är halt att skriva

på tangentbordet, haha!

Det blir snygga fettfläckar också ;O


Senare idag ska jag plugga

och sen ska jag och Dennis laga mat till familjen :)

Vet inte vad som händer mer ;b


Jag slänger nog in ett inlägg ikväll :)

love!

Av Amanda A. Björk - 18 januari 2010 20:59

Idag har halva dagen varit bra & andra halvan åt helvete.

Men nu mår jag lite bättre, bara det att min

hjärna går på högvarv ;/

Imorgon blir det en kortis dag i skolan,

börjar tidigt och slutar runt tolv :)

Och imorse fick jag 40min sovmorgon

för att Dennis och jag tog bilen till skolan,

puss på att han är så jävla bäst! <3

Och imorgon blir det 40min sovmorgon också :)

Bilen då med :)


DAGENS OUTFIT

Tagen med dålig kamera

Jeansleggins - BikBok

Stickad myströja - Ginatricot



DAGENS INKÖP

Blankaleggins - Lindex 149:-

Nagelbandsolja - Lindex 39:-



Jäkla Carro lockade mig med att åka in till stan imorgon,

men jäkla jag har inte råd att shoppa 24/7, haha ;/


Nu ska jag plugga litegrann,

sedan blir det mys och film med älskling <3

Vi hörs imorgon!

love!



En PUSS till lillsyrran också :)

ÄLSKAR DIG!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards