mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Amanda A. Björk - 10 januari 2010 18:59

Hej igen ;)


Har absolut inte hänt någonting idag, har varit ute några gånger och kollat

när grabbsen åker snowboard från garagetaket, galningar! ;O

Fast dom överlevde som tur var :) haha!

Ingen hårfärg blev det heller, får se om jag tar en tripp till Askersund imorgon

och köper några flarror ;b Kan ju även passa på att pimpla några koppar kaffe hos Enar då, för det var FEEEEEETT(!!!!!!!) länge sen som vi sågs :( <3<3


Ahjustja, den 21 januari fyller Dennis 19 år, och jag har inte en aning om vad

jag ska köpa till honom! Någon som har nåt bra förslag?!


PLUS: Att LindaEnar fyller 19 år den 24 januari, och jag har idétorka även där.

förslag till Enars födelsedagspresent, tack!

Uppskattas som fasen! (gärna rimliga priser, tack!)




två frågor:

Ska jag blondera mig?!

 



Eller bara färga det lite mer mörkbrunt?!

 



Hoppas att det är folk som följer min blogg föresten ;b

Nu har jag ju faktiskt varit väldigt duktig på att

uppdatera, 2 gånger om dagen, deru (;



Vi hörs imorgon :)

love!

Av Amanda A. Björk - 10 januari 2010 11:46

Igårkväll tänkte jag och Dennis att vi skulle gå upp tidigt idag,

så vi stallde klockan på nio! :O Dennis kom upp, men fasen inte jag,

låg och snoozade(?) till klockan 11, haha ;b Så det blev ingen

tidig morgon för mig inte ;b


Jaha, och vad händer idag då? ;s - Samla ihop ork till skolan imorn..

Inte ett dugg pepp på skolan! Fyfan! :(

Fast jag börjar ju i och för sig halv 11 & slutar 14,

så det är ju ingen jobbig dag dirket :P

Men jag måste endå gå upp ganska tidigt ju ;/


jaja.. Nu ska jag ta en cigg,

sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda :)

Slänger in ett litet inlägg ikväll :)

 

Jag vill åka till Askersund och köpa hårfärg idag :O :D

Tidigare månad - Senare månad

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards