mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg under februari 2010

.

Av Amanda A. Björk - 20 februari 2010 22:52

 

- jag är 12cm kortare än min lillasyster som är 6 år yngre än mig.

- jag hatar att gå barfota.

- jag koncentrerar mig bäst utan skorna på.

- jag kliar inte andra på ryggen ( = skinn under naglarna!)

- jag kan inte somna med teven på.

Av Amanda A. Björk - 20 februari 2010 21:30

Sitter och lyssnar litegrann på Melodifestivalen

som dom sitter och tittar på där nere.

Fytusan säger jag bara :O


- Måns Zelmerlöw är en av programledarna ;O

- Musiken är totalt jävla värdelös!

- Darin är med!

- Det är flera lördagar i rad!

- Melodifestivalen är Ruttet!


Någon som håller med?


 

Av Amanda A. Björk - 20 februari 2010 19:22

Detta köpte jag i torsdags när jag, Linda och Ala

tog en snabbshopping på stan innan rättegången.


   

Av Amanda A. Björk - 20 februari 2010 19:15

Heej :)

Idag känner jag mig liiiite friskare,

men mår fortfarande skitdåligt :(

Fick iallafall sova hela natten inatt :D

Somnade vid ett inatt och vaknade

runt tolv, tror jag :)


Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva?! ;/

Kom gärna med förslag! :D

Rösta på omröstningen jag har

på sidspalten :)


love!

Av Amanda A. Björk - 19 februari 2010 23:49

Sådärdå, nu har jag tagit alla 411 mediciner

för att både jag och Dennis ska få

nån sömn inatt..

Håller ju honom vaken på nätterna

med alla jävla hostattacker x|

Får se hur många timmar jag får sova inatt,

har verkligen ångest för att gå och lägga mig
och veta att jag inte kommer att somna förens

fyra halv fem imorgonbitti..

Även fast jag är tröttast i hela världen :(


Vi hörs imorgon!

love!

:(

Av Amanda A. Björk - 19 februari 2010 20:08

Sov två timmar inatt, har legat och hostat

som en galning :( Stackars Dennis :/

Och nu mår jag skitdåligt,

har feber, ont i halsen, hostar,

aah, allt som har med en rejäl

förkylning att göra, BÖÖÖH!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan

med lite godis :)

Vi hörs.

love!

Av Amanda A. Björk - 18 februari 2010 22:30

Du vet ingenting om det du säger!

Varför gå runt och snacka om nånting

som du inte vet något om?!

Så jävla onödigt!

Du är inte så jävla bra som du tror!

Bara en dåligare version av det du ser.

Sköt dig själv och ditt liv!

Bara för att du inte har det bra,

så har jag det. Okej?








Av Amanda A. Björk - 18 februari 2010 19:42

Sov nästan tre timmar inatt, helt död tar jag bussen till

Askersund för att gå till Enar (: Sminkade oss och lite så,

åkte och hämtade Ala, böt bil och plockade upp Pia,

sen drog vi till Örebro. Gick på stan en stund,

käkade asgod mat, Magnus bjöd. Tack :D <3

och tack tjejer för en mysig runda på stan :) <3


Sen var det dags för Rättegången..

Det gick inte som förväntat..

Trodde definitivt att det skulle rulla på smärtfritt, men Icke.

Än slutar man inte förvånas..!

Att människan har Hjärta till att sitta och

ljuga i rätten :O och mitt upp

i ansiktet på hela Lindas familj (utom PappaLars)

Jag har aldrig varit med om att en människa(?!)

kan vara så jävla kall och känslolös. Fyfan!

Men tillslut föll sista pusselbiten på plats

och snart får vi reda på dommen. tackgud!


Och som grädde på moset vaknade jag

med 38.1 i feber och mår fortfarande väldigt dåligt.


En väldigt händelserikdag, både bra och dåligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och

sedan se om jag lyckas somna.

Möte i skolan imorgon, hoppas på det bästa!


cYa!

love!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards