mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 2 februari 2010

.

Av Amanda A. Björk - 2 februari 2010 20:49

Hejsan :)

Åkte till skolan imorse, jävligt värdelös dag,

började 8.00 och slutade 9.30, kul ;o

Tog bussen till Askersund och satte mig

hos farmor och farfar, guldhjärta till dom!

Sen kom Mattias, Lukas och Kalle och hämtade mig

och vi drog upp till IP och hämtade en snöscooter (?)

Haha, jag följde med Lukas och Kalle och gjorde

skidspår förut med scootern, haha!

Jag trodde verkligen att vi skulle välta flera gånger,

men det gjorde vi inte :) turit!


Sen så har jag inte gjort så mycket mera idag,

hämtade tabletterna(IS) förut, så dom börjar

jag med imorgon, HAAPPPPYY! :D


Imorgon har vi öppet i restaurangen,

så jag ska börja min dag med

IS(!), smärtstillande, godmorgonpiller och vitaminer..

Förhoppningsvis så överlever jag då.. ;/ yey!


Jahanehe, nu ska jag och Dennis gå ner och ta en macka :)

Ahjustja, imorgon så åker jag och Dennis hem till mig och

sover där. Så då har jag inte tillgång till någon dator.

Så vi hörs på torsdag :)

love!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards