mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 22 februari 2010

.

Av Amanda A. Björk - 22 februari 2010 23:05

Jahanehe, om man kanske skulle ge kudden en
ny chans ikväll? Får se om jag lyckas somna..


schemat imorgon står det:

Marieberg
Bowling
Kinamuren
Bio, Farsan :D
och såklart Gratta Mattias som fyller 42 :)


Oh Fuck! Värmepannan har gått sönder
här hemma hos Dennis..
Så snart blir det nog frost härinne..
Bäst att krypa ner under täcket nu.
Vi hörs imorgon :)
love!





Av Amanda A. Björk - 22 februari 2010 21:45

Har uppdaterat lite på utseendet ;b

Färgade håret mörkbrunt :)
Min naturliga hårfärg :)
Är skitnöjd verkligen! :D

Passade även på att slänga i lite

i Dennis hår, så nu är han också

mörkbrun i håret, skitsnyggt! :D

Fast till sommaren blir det ljust i håret,
för både Dennis och min del :) i think ;)

Faktiskt, så tycker jag nog att det är finast

att vara lite mörkare runt hösten/vintern,

och sen till våren/sommaren bli ljusare :)

eller hur? :)


Lägger in före- och efterbilder imorgon.

Hörs sen.

love!

Av Amanda A. Björk - 22 februari 2010 20:37

Fytusan för denna natt :(

Det var något som knackade uppifrån vinden,

jag låg och var livrädd och vågade inte blunda.

Dennis låg brevid och sov som en gris :O HAHA!

Ah, och våran bebis (kissen) hon låg och

snarkade skithögt :O Värre än en människa!

Fast det är charmigt :) Men inte när man försöker

sova kanske, haha :P

Men iallafall så petade jag på bebis så

hon slutade att snarka. :)

Efter en stund var det någon som andades

jätteroligt. Så jag kollade om det var Dennis,

men det var det inte.

Det var bebis som låg och sov med

öppen mun och när hon andades ut så

"dallrade/vibrerade" hennes underläpp, HAHAH! Så jävla söt är hon! :D

Sov ungefär en timme på hela natten ;|

Bloggar sen igen :)

love!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards