mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg under februari 2010

Av Amanda A. Björk - 26 februari 2010 14:24

Jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om just nu?


Kan ni inte komma med förslag? :D
Uppskattas som fasen! :D


Eller så kan ni fråga mig nånting om det är något ni undrar om mig.

Frågelådan finns på högra sidan, lite längre ner. :)




.

Av Amanda A. Björk - 26 februari 2010 12:43

Heej :)

Bloggade aldrig nånting igår, hann faktiskt inte ;b

Men iallafall så har jag beställt nya grejer till

mina piercingar, HAPPYY! :D



Navelstav

 

Liten töj

 

Nässmycke

 

Tungstav

 

.

Av Amanda A. Björk - 24 februari 2010 16:05

Heej :)

Sitter hemma hos farmor och farfar :)

Dennis är och repar till fem, sen ska vi

hämta Mathilda och Hannah sedan

åka hem till mig :)

Ska sova där inatt. Mysigt :) <3


Jesus vilket fint väder det är idag :)

Skulle verkligen vilja ta en promenad i solen,

men det är ju inte så roligt att gå själv :/

Menmen, får se hur det blir :)


Ne, nu ska jag kolla om det

finns någon mat, haha ;b

Börjar bli lite hungrig.


Visstja, kanske inte bloggar något mer idag,

min dator är kvar hemma hos Dennis,

och Tillas dator är så seg ;b

Men vi hörs imorgon, om jag inte

samlar tålamod till att ha Tillas dator, haha ;)


love!

Av Amanda A. Björk - 24 februari 2010 12:36

Här kommer några bilder ifrån bowlingen igår :)

enjoy ;)


1:a Maja hade en dold talang! Hon vann :D

2:a Dennis

3:a Sonny

4:a Jag ..sällan jag förlorar, haha xD :D





Av Amanda A. Björk - 23 februari 2010 23:49

Idag har jag spenderat hela dagen i Örebro
med Dennis, Lukas, Kalle, Maja, Sonny och Mattias :)
Först sprang vi runt på Marieberg, sen med räser
fart åkte vi till Strike, efter det blev det middag på
Kinamuren. Så himmla god mat var det!
Mätta som tusan blev vi också :)
Efter desserten på Kinamuren rullade hela gänget fram
till bion där vi kollade på Farsan :) mycketbra!


Mattias, födelsedagsbarnet själv, betalade alltihopa.
Tack så jättemycket!
Har verkligen haft det mysigt idag :D


Detta följde med mig hem från Marieberg:

1. 20st Hårnålar. ur&penn 10:-

2. Depend nailoil. Lindex 69.50:-

3. Diamantörhängen. ur&penn 10:-

4. Nagelfil i härdat glas. Lindex 79.50:-


Blev faktiskt riktigt förvånad över mig själv när jag kom hem

och insåg att jag inte köpt ett endaste klädesplagg. Jisses ;b

Av Amanda A. Björk - 23 februari 2010 23:35

Här kommer uppdateringen av mitt hår!



FÖRE


EFTER



Syns kanske inte så mycket skillnad på bilderna,
men i verkligheten ser man verkligen skillnad :)

Är jättenöjd! :D

.

Av Amanda A. Björk - 22 februari 2010 23:05

Jahanehe, om man kanske skulle ge kudden en
ny chans ikväll? Får se om jag lyckas somna..


schemat imorgon står det:

Marieberg
Bowling
Kinamuren
Bio, Farsan :D
och såklart Gratta Mattias som fyller 42 :)


Oh Fuck! Värmepannan har gått sönder
här hemma hos Dennis..
Så snart blir det nog frost härinne..
Bäst att krypa ner under täcket nu.
Vi hörs imorgon :)
love!





_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards