mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Amanda A. Björk - 21 februari 2010 22:54

Har inte bloggat så mycket idag.

Det får väl bli imorgon :)


Nu ska jag ut och röka,

sen får vi se vad som händer :)

love!

Av Amanda A. Björk - 21 februari 2010 22:01

PERSONLIGT
vad heter du: Amanda
vart bor du: Hammar
hur lång är du: 153
ögonfärg: Blå
hårfärg: Mörkbrun

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Dennis
du pratade med: Dennis
du gick på bio med: Dennis, Emil och Sandra
du gick på stan med: Linda, Pia och Ala
som såg dig gråta: Dennis
skällde på dig: Kommer inte ihåg?

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Busat?
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Säkert
är du ensam nu: I rummet? -Ja
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Svennebanan x|
vill du gifta dig: Kanske
vill du ha barn: Ja! :D

EXTRA STUFF
vem är din bästa vän: Enar och Barret
vilka kläder sover du i: Trosor
vart vill du gifta dig: Utomlands, kanske?
vem hatar du verkligen: Det vill jag inte säga här
kör du bil: Två gånger
har du ett jobb: Nej
gillar du att ha folk omkring dig: Beror på
är du ett hälsofreak: Nej :(
har du någon tatuering: Nej :/
har du någon piercing: Yes

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: Nej
köpt någonting: Cigg
varit sjuk: Ja
sjungit: Ja
sagt jag älskar dig: Ja
velat säga till några att du älskar dem: Nej
träffat någon ny: Nej
saknat någon: Ja
kramat någon: Ja
kysst någon: Ja

VILKEN
tidning läser du: SOLO
buss åker du oftast: 704, 629, 754
frisyr har du: Nu? -LillaMy Bulle
dag fyller du år: 11 oktober

SENASTE
film du såg: The Shining
sak du stal: Ett linne från syrran ;b
mat du åt: Kycklingsallad
gången du åt en 7-eleven korv: Äter enbart kyckling i köttväg

Tio första:
Första bästa kompis: Joacim
Första bil: Volvo 850
Första killen: Johan Danielsson
Första husdjur: Sara
Första semester: Hjo i husvagn :)
Första jobb: Snickare
Första köpta skiva: Kommer inte ihåg :P
Första riktiga kärlek: Dennis Börjesson
Första piercing: Hål i öronen. Annars läppiercingen.
Första konsert: Björn Rosenström

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Xider cactus/lime
Sista bilfärd: Hallsberg i fredags.
Sista filmen du såg: The Shining
Sista ringda telefonsamtal: Carro
Sista bubbelbadet: Nej
Sista spelade cd: Whitesnake
Sista kyss: Dennis
Sista gången du grät: Kommer inte ihåg
Sista måltiden: Kycklingsallad

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad?: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet?: Nej
Fått ditt hjärta krossat?: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Ja
Haft ett one night stand?: Faktiskt inte
Busringt till nån?: Vem har inte?!

Sex saker du gjort idag:
1. Rökt
2. Kissat 12ggr xD
3. Ätit
4. Bloggat
5. FarmVille
6. Läst bloggar

Tre val:
Svart eller vit?: Svartvit? ;)
Sommar eller vinter?: sommrig vinter? ;)
Choklad eller chips?: Choklad!

.

Av Amanda A. Björk - 21 februari 2010 19:37

 


- jag har haft 12st piercingar som mest
- nu har jag bara 3st piercingar (näsa, tunga, navel)
- jag älskar leverfläckar!
- jag äger enbart en leverfläck :(
- jag har haft en töjning i örat, men den sprack >_<


Av Amanda A. Björk - 21 februari 2010 17:55

Jag undrar hur man kan ha hjärta att komma till mig
och ha åsikter om mina närmsta?!
Jag skulle inte ens tänka tanken att komma
till dig och berätta hur dålig någon av dina närmaste är!
Jag vill inte veta vad du tycker och tänker om personen i fråga.
Om det inte är något positivt. Men om du bara har
negativa grejer att säga, så kan du lika gärna HÅLLA KÄFTEN!
Mina närmsta ingår ju i mig.
Kom aldrig mer till mig och prata om dom!


 

.

Av Amanda A. Björk - 21 februari 2010 17:03

 


Vad tycker ni om kissie?! http://www.kissies.se/


Många tycker att hon är dum i huvudet och
att hon överdriver jävligt mycket.
Visst kan jag hålla med om att hon överdriver som tusan.
Men tjejen är ju smart! :O
Hon vet exakt hur man gör för att bli känd
genom bloggen och hur man drar till sig
jäkligt mycket läsare och uppmärksamhet.
Visst kan hon verkligen göra bort sig ibland, haha ;b
Men jag tycker endå att hon är smart :)
Någon som håller med?!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards