mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Amanda A. Björk - 16 februari 2010 20:53

Varför är det så svårt att vara glad för
någon annans skull?!
Jag ger er bekräftelse när ni behöver det

och jag uppskattar er när ni behöver uppskattning.

Människor växer upp och mognar..
Men endel står stilla.
Vill ni stå stilla, så varsågod.
Jag låter er göra det.

Men ni måste låta mig växa.


Lägg inte ner någon energi på mig
om ni tror att ni har rätt om saker och ting.
Det är jag som känner mig själv bäst,
så ni kommer inte ha rätt
hur ni än vänder och vrider på det.


stay true to yourself, cuz' very few will stay true to you


Sista inlägget för idag.

Om jag inte är vaken hela natten idag igen..

Hörs imorn :)

love!

Av Amanda A. Björk - 16 februari 2010 17:47

Mötet i Hallsberg med rektorn och syon

gick verkligen skitbra! :D

Så nu har jag tagit bort det praktiska

pågrund av min brutna svanskota.

Tre kurser försvinner och 400poäng,

men det är lätt att fixa 400poäng på

1½ år :) Så nu ska jag skriva in mig

på komvux och kolla vilka kurser man kan

läsa på distans och sedan ska jag

och syon plocka ihop ett schema till mig :)

Så jag kommer att få ett slutbetyg,

precis som alla andra :)

Bara att mina slutbetyg blir inte

enbart från Hotell och Restaurangpr.

så det blir lite gott&blandat :D


Är jättenöjd med vad vi kom fram till :)

Nu ska jag ta en happycigg :)

Hörs sen :)

love!

Av Amanda A. Björk - 16 februari 2010 11:48

Sitter här och tar det lite lugnt :)

Ska snart göra mig iordning för att

sedan åka till Hallsberg på möte :)

Hoppas verkligen att det kommer gå bra! ..är lite nervös faktiskt ;b


Inatt kunde jag verkligen inte sova,

somnade runt 5 halv 6 imorse, tror jag.

Men iallafall, så låg jag och tänkte på

vad jag skulle kunna skriva om på bloggen..

Men jag kom inte på något direkt..

Jag undrar,

Är det något ni vill veta om mig?

Är det något speciellt jag ska skriva om?


Kom gärna med förslag! :)

Det är mycket lättare att blogga när jag

vet vad Ni vill att jag ska blogga om :)


puss!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards