mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Amanda A. Björk - 10 februari 2010 20:25

Hejsan :)

Nu var det verkligen jättelänge sen jag bloggade.

Men jag har mått så dåligt och inte haft

någon kraft till nånting.

Men nu har jag iallafall fått reda på vad felet på min

svanskota är, den är bruten :O

Usch, det gör fan ont i hela kroppen

och jag blir så arg när jag

tänker på att den har varit bruten i tre år,

och att dom inte har sett det förens nu :(


Jaha, så det blev ju lite som en chock för mig..

Men det är skönt att jag har fått ett

ordentligt svar nu, och att jag

kommer få operation förhoppningsvis :)

Och allt det här med ryggen har min

skolsköterska hjälpt mig med, hon är en ängel!



Idag så hade vi öppet i restaurangen, och det var fan droppen!

Jag hade så ont i ryggen så jag visste inte om jag

skulle överleva, kändes det som.

Men det skiter ju Tobbe och Lars i!

Så nu har jag bestämt mig efter många om och men,

jag ska hoppa över det praktiska i skolan

och kommer bi inskriven på IV, men

går fortfarande kvar i klassen på det teoretiska :)


Detta delvis på grund av mina lärare som har

gjort narr av mig, tryckt ner mig för många gånger

och verkligen lyckats med att "bli av med en

invalid som inte är värd att gå Hotell och Restaurang"


Fast sen beror det ju väldigt mycket på min rygg också,

och jag orkar inte ge 100%, bara 50% ungefär.

Därför skriver jag in mig på IV.


Ja, så nu får vi se vad som händer med trean och så vidare..

Ska på möte med rektorn och massa folk på tisdag :)


Jisses, nu orkar ni säkert inte läsa mera ;b

Vi hörs imorn!

love!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards