mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 19 maj 2010

.

Av Amanda A. Björk - 19 maj 2010 19:51

Nu har jag duschat, rakat benen och smörjt in mig.

Så nu doftar jag hallon, mums! haha :D


Ska fortsätta plugga nu :)

Måste bara säga att det är så jävla underbart att ha en lärare

som förstår en. Tack!


Nä, nu ska jag göra nytta.

Vi hörs imorgon :D

love!

 

Vilken tur jag har som har dig, mitt hjärta!

Jag älskar dig!

.

Av Amanda A. Björk - 19 maj 2010 18:06

Jag vill ta ur min tungpiercing, men den kostade 400:- ,

så jag vill ju inte bara slänga iväg den liksom, det ligger

ju 400:- på min tunga, haha!

Så jag ska försöka "sälja" den, hahahahaha!

200:- och jag tar ur den! ..mamma? dennis? sis? (a)

 

 

.

Av Amanda A. Björk - 19 maj 2010 14:45

Heej :)
Provet idag gick väl som jag anade att det skulle gå,
fast det gick faktiskt snäppet bättre endå, haha ;b
Ska tillbaka om två veckor och göra andra hälften :)

Nu ska jag börja med allting annat som jag måste plugga på -.-
Fast Samhäll ger jag inte en chans, jag vet att det inte
kommer gå iallafall. Det fastnar verkligen inte i huvudet :(

Så jag ska lägga all energi på Näringsläran, mycket roligare :D haha!
Jag tycker faktiskt att Näringslära är roligt :)

..och vilket underbart väder det är idag :D jag älskart!!
sån jävla sommarfeeling får man :D

Just ja, igårkväll satte Lukas & Kalle upp badminton nätet
så det blev lite spelande igår :D askul! :D
Hoppas det blir det ikväll med :D

Jaja, nu ska jag gå och skriva ut Näringspappret :)
Vi hörs sen :D

 

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards