mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 1 maj 2010

.

Av Amanda A. Björk - 1 maj 2010 22:18

Kors i taket! Jag orkar faktiskt inte kolla runt på kläder nu :O

Eller, jag hittade en söt klänning:

 

ellos.se 99:-


Nä, nu ska jag göra något annat..

Känner hur huvudvärken smyger sig på :(

Vi hörs imorgon :D

love!

.

Av Amanda A. Björk - 1 maj 2010 20:58

böööööh! Internetanslutningen har försvunnit elva gånger nu! ;o död åt det!
Måste måste måste flytta upp routern!
Det lyckas alltid försvinna när man har en viktig

konversation på msn eller liknande.. >_<
Försöker även få igång internet helvetet på mobilen, vilket inte
går det minsta bra, är det min dag idag eller är det?! :(


Sitter och kollar runt på lite bikinisar och skor.. Sällan jag, haha!

Det står PANK i pannan på mig, alltså! >_< haha!

Jaja, nu ska jag kolla runt lite till, lägger säkert upp

några snygga bikinisar och skor här sen, hihi ;)

.

Av Amanda A. Björk - 1 maj 2010 20:53

Har suttit med ljudteknikarbetet nu ett tag, men det ser ut att vara klart nu :)
Ska läsa igenom det och skriva ut det bara :)

Ska försöka göra så mycket plugg som möjligt idag
så kanske det inte blir så mycket imorgon, haha ;b

Detta ska göras
- Göra klart ljudteknikarbetet done!
- Läsa igenom och skriva ut ljudtekniken
- Mediekunskapen "Restaurang Snusk"
- Näringslära Energibehovet
- Näringslära pappret (prov på torsdag?)
- Läsa ut svenska boken om jag hinner
- Historian!!


Sen så är det två stycken nationellaprov också, men dom
pluggar jag inte på hemma, haha ;b Brukar gå bra endå :)

Nä, nu ska jag ta en paus ifrån allt pluggande, det är jag ta mig tusan värd :D haha!
Har precis ätit en jättegod broccolipaj, mums! :D

Vi hörs senare :)

 

.

Av Amanda A. Björk - 1 maj 2010 12:11

Mästarkockarna själva ;D

 

 

.

Av Amanda A. Björk - 1 maj 2010 12:05

Heej :)
Blev inget bloggande igår, vaknde vid ett
sen så var jag tvungen att fixa iordning mig, haha ;b

Vid typ halv sju kom Mitch och Alvina till mig och Dennis,
vi grillade, kollade på talang och spelade kort :) mycket trevligt!

Grillningen bestod av
Kyckling och fläskkotletter
med grönsaksspätt som också grillades;
gul paprika, champinjoner, lök och tomat.
Till det blev det kroketter och potatissallad
med två olika dipsåser, mycket gott var det! :)

Dom sov även kvar här men nu har hela högen åkt,
till och med Dennis, haha ;b
Han, Mitch, Lukas & Kalle skulle på en endagars festival i Örebro idag,
så jag sitter här i min ensamhet, haha ;b

Det blev en 110% nykter valborg, vilket var otroligt skönt :D


Idag måste jag verkligen plugga :/ ..på en lördag :(
Näringsläraprov på måndag
Ljudteknik inlämning på måndag
Historiaprov på onsdag


inte så kul att sitta med det hela dagen :/
Tur att det är fult väder iallafall, haha ;D

Nä, nu ska jag göra lite nytta :)
Vi hörs sen :)

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards