mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 13 maj 2010

.

Av Amanda A. Björk - 13 maj 2010 17:35

Heej :)
Kom hem från Mathias, Katharina och Simon för ett tag sen :)

Satt i typ tre timmar och pusslade med Simon, haha :D


Nu har vi precis käkat här hemma och snart ska jag åka

och köpa godis med mamma :)


..och det är tydligen inte så bra med farfar :(

Han har en tumör som sitter vid tinningen :'(

Så om typ 3-4 veckor ska han upp till Uppsala sjukhus

och operera bort den..

Hoppas bara inte att det händer något under tiden som

han är hemma.. ;(

Men allting kommer gå bra, jag vet ingen annan människa som är

så stark och positiv till livet som farfar!

Jag älskar dig, farfar! <3


bloggar mera sen.

.

Av Amanda A. Björk - 13 maj 2010 10:48

Sådär, nu har jag käkat frukost :)

Ska börja sminka mig och fixa håret nu,

sen vid halv ett åker vi till min farbror och firar honom :)


Vi hörs sen :)

 

.

Av Amanda A. Björk - 13 maj 2010 09:24

Godmorgon!

För det första, farfar mår bra! TACKGUD! <3
Dom på sjukhuset har kommit fram till att det

är någon slags epilepsi han har.

Bättre det än att det skulle vara något annat farligt :)



Förlåt för dålig uppdatering, hade inte tid igår ;b

Möblerade om på rummet och jag blev jättenöjd :D
Glömde faktiskt att ta "före" bilder, så ni får klara er

utan bild på möbleringen, haha ;b


Dennis har precis åkt till Askersund för att fortsätta spela in låtarna :)

och jag sitter och väntar på att resten av familjen ska komma ner

så vi kan käka frukost snart, haha! Jag är hungrig! :O :D


Jaja, nu ska jag ropa på dom :)

Vi hörs sen! :D

 

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards