mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 10 maj 2010

.

Av Amanda A. Björk - 10 maj 2010 21:02

Heej :)

Har inte blivit mycket bloggande alls idag :/

Även fast jag typ inte gjort någonting, haha :P

Kanske därför jag inte bloggat ;b

Var in till Askersund förut iallafall när Novalie repade ;b

Lite annat än Snavlunda vill man ju se.. Inte för

att Askersund är något att se..?! :O


Jaja, denna veckan blir det ganska mycket att göra:


Idag: Inte gjort nånting ;b

Imorgon: Plugga till mattenationella och näringslära. Packa kläder.

Onsdag: Åka till skolan för att skriva två prov. Åka hem till Hammar.

Torsdag: Baka 10stycken tårtbottnar som tar en timme styck.
Fira min farbror. (som fyller år idag, måndag).

Fredag: Plugga historia. Fortsätta baka.

Lördag: Släktträff! :D FERRE!!

Söndag: Plugga historia och åka tillbaka till Snavlunda.


Skönt att ha lite att göra på dagarna så man inte ligger

här som en soffpotatis bara :) haha!


Nä, nu ska jag krypa ner under täcket och försöka värma mig.

Fryser som en galning och har svinit ont i ryggen/benet :(


Vi hörs imorgon! :)

love!


 

.

Av Amanda A. Björk - 10 maj 2010 13:54

Herrejösses! :O

En tjej från Västerås ringde mig nyss och erbjöd mig ett modelljobb :O

Jag tackade nej! :O Dom hade sett bilder på mig och letat efter mitt

nummer sa hon :O

Och det läskigaste är att jag även fått ett mejl OCH att detta företag finns

på riktigt :O ..ångrar jag mig? :S herregud! :D :O

.

Av Amanda A. Björk - 10 maj 2010 12:46

Heej :)

Blev ingen skola för mig idag,

sov jättedåligt inatt och har svinit ont i ryggen  :(


Orkar inte blogga så mycket just nu,

kan knappt sitta ner :/

vi hörs sen :)

 

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards