mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 28 mars 2010

.

Av Amanda A. Björk - 28 mars 2010 19:21

Helt underbart!
Klockan är snart halv åtta och det är ljust ute, åh så skönt! :D
Tänk sen när värmen kommer och gruset soppas bort,
kan knappt bärja mig! Snart är det vår! :D

Sitter här med en turban på huvudet ;b
Har precis kommit ur duschen :)
Nu finns det väl inte så mycket mer att göra ikväll, tror jag..?
Ska plugga litegrann bara :)

Jaja, nu kommer jag inte på något mer att skriva om :)

Vi hörs imorgon :)
love!



.

Av Amanda A. Björk - 28 mars 2010 13:59

Vi vet att vi klarar allting tillsammans.
Att vi står upp för varandra.
Berg som inte går att rubba, det är vi.
Du och Jag


Jag älskar dig!


 

.

Av Amanda A. Björk - 28 mars 2010 13:39

Nej, faktiskt så är det inte jag som har gjort fel den här gången.
Att du inte vill prata om det, det är inget jag kan göra åt.
Jag ger dig tid, och du får ta den tid som du behöver.
Men låt det inte vara. Det löser ingenting.



Söndag idag vilket innebär skola imorgon.
Ingen ångest :) Har Alkoholhanteringsprov imorgon
som tydligen ska vara busenkelt, haha ;b
Ska skumma igenom det litegrann några gånger :)

Måste även köpa ett nytt busskort imorgon,
Dennis råkade ta fel i fredags och tog mitt
sen självklart är det en kontrollant på bussen
som ger honom böter och snor mitt busskort.
Tack för den kontrollantjävel! >_<

Snart är det påsklov och det taggas 10000000% :D
Carro och jag en hel vecka, haha :D
Kommer bli skitkul, som alltid :)

Hörs sen :D
love!


_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards