mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 7 mars 2010

.

Av Amanda A. Björk - 7 mars 2010 23:19

Heej igen :)

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min bebis och älskling :)

På schemat imorgon står det skola och shopping med Carro :D

Hoppas jag hittar något snyggt och billigt tills på lördag :)

Har nämligen inte alltför mycket pengar.. :/


Menmen, vi hörs väl imorgon igen,

om jag inte är helt slut när jag

kommer hem imorgon kväll ;b


love!


.

Av Amanda A. Björk - 7 mars 2010 17:24

Sådärja, nu har jag städat klart :)

Passade på att fixa ordning min garderob också,

så nu hittar/ser jag alla kläderna, HAHA :D


Just nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma hit och

dricka lite kaffe :) Hon kommer nog vilken sekund som helst :)


Och såhär ser mitt schema ut den här veckan


inte så värst jobbigt faktiskt ;D


Hörs sen :)

love!

.

Av Amanda A. Björk - 7 mars 2010 12:57

Heej :)

Sov som en Gud inatt :D


Söndag idag och än så länge har jag ingen söndagsångest :)
Imorgon är det skola för första gången på tre veckor, haha ;b
Ingen ångest där heller :)
Är ledig tisdag och onsdag också, då min klass
har praktiskt uppe i restaurangen.
Hoppas att komvux ringer nån dag nu i veckan
så jag kan få köra igång med Historian snart :)

Jaha, och idag blir det lite städning av Dennis och mitt rum,
orkade inte göra klart allting i fredags då jag möblerade om.
Men det är bara lite småplock kvar, så det är ju inte så jobbigt :)

Och imorgon efter skolan kanske jag och Carro
drar in till Örebro en sväng för att leta efter ett
par snygga pumps till på lördag :)
Hoppas bara jag har pengar.. Haha ;b
Men det fixar sig nog :)

Nä, nu ska jag göra något annat :)
Vi hörs sen.
love!


_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards