mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 4 mars 2010

.

Av Amanda A. Björk - 4 mars 2010 22:49

Det blir ett väldigt kort inlägg nu..

Orkar inte skriva så mycket.

Var hos läkarn förut och han sa att jag blev sjuk

av svininfluensavaccinet, så jag har fått penicillin som

jag ska äta nu i en vecka, och då ska även

sömnen komma tillbaka förhoppningsvis sa han :)

Annars skulle jag ringa VC igen.


Sen så har jag ju varit hemma i Hammar

vilket har varit hur mysigt som helst!

Har redan lite hemlängtan faktiskt, haha :) mammi <3


Jahanehe, nu orkar jag inte skriva mer.

Vi hörs imorgon :)

love!

.

Av Amanda A. Björk - 4 mars 2010 12:10

Hellu :) Sitter fortfarande vid Stefans dator, så

i detta inlägg blir det inga bilder.


Somnade runt 04:45 imorse och vaknade runt 08:30 sen somnade jag om och sov till 10:30, tror jag. Hatar att sova! JAG HATAR ATT SOVA!

Det där var första gången någonsin som jag har sagt/skrivit att jag hatar att sova..

För egentligen så älskar jag att sova!

Men iallafall så sa jag till mamma förut att jag var trött på att aldrig få sova

och att alltid vara sjuk.. Så hon ringde till vårdcentralen i Askersund så jag fick en

tid och ska vara där 14:15 i eftermiddag.

Sitter nu och ber till Gud om att dom skriver ut någon medicin mot förkylningen och

sömntabletter så att jag får sova.


Har panik eftersom skolan börjar på måndag, och får jag ingen sömn på nätterna så kommer jag inte orka med skolan.. :(


Menmen, nu får vi hoppas på det bästa :)

Vi hörs sen.

love!

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards