mandiy. Amanda - i text & bilder

Alla inlägg den 22 april 2010

.

Av Amanda A. Björk - 22 april 2010 20:54

Nääe, rensa kläder blev inget av ;b

Funderar på att hoppa ner i ett varmt bad med ansiktsmask och hela kitet :)

Imorgon kommer KusinCaroline och sover kvar, för sen på lördag

blir det pepp till En Trappa Upp! :D


Nä, nu ska jag göra något annat vettigt ;D

Vi hörs imorgon :)

love!

.

Av Amanda A. Björk - 22 april 2010 18:07

Ah, nu har jag iallafall varit lite duktig med pluggandet ;b

Läst och skrivit om energibehovet och skummat igenom historian :)


Jag skulle fasiken behöva se över alla mina och Dennis kläder

och rensa bort litegrann, men det tar emot lite, haha!

Man sparar på så mycket plagg ifall att man skulle

vilja ha dom nån annan gång eller ifall man

skulle lyckas komma i dom nåt tag, haha x)

Jaja, vi får se hur det blir med den saken :)


Vi hörs sen :)


 

.

Av Amanda A. Björk - 22 april 2010 12:53

Godmorgon :)

Har sovit jättedåligt inatt :/ Känner mig lite som en zombie idag, haha ;b

Jag har sån beslutsångest!

Ska jag på krogen eller ska jag inte på krogen? - Jag ska på krogen!


Bara det att jag har så mycket att plugga på ;(

Måndag - Näringsläraprov

Tisdag - Halv stort idrottsprov

Onsdag - Historia A prov, 42sidor att plugga på.


Och det tar ju så himla lång tid innan man tar tag i allting.. :/

Jaja, nu ska jag fasen ta tag i allt jävla pluggande.

Vi hörs sen :)

_

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

"what have you done today,
to make you feel proud... "

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästboken

Sök i bloggen

RSS

Översättbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards